Friday, May 11, 2012

My Program DiET kini Bermula :)

Sebelum start diet...segala penyumbang kepada penambahan lemak dibadan telah dinyahkan awal2 supaya program dietku tidak terganggu dek terliur melihat makanan2 itu didalam peti ais... ;) Semangat punye pasal nk diet, usaha aku mencari penimbang nie...cos selain die boleh timbang berat badan, boleh jugak menganggarkan jisim lemak, air, BMI, otot n tulang dalam badan...baguss kan..!!

Lagipun, xmahal mane pun...dalam RM70 lbh jee...mampu milik laa...so, bile dah ada penimbang nie aku akan sentiasa mencatat n wat jadual penurunan berat dgn lebih tepat...secara xlangsung aku dapat mengawal penurunan berat badanku...

wish me Luck.!! 
:)

9 comments:

  1. Ada apa apa perubahan? Saya pun tengah struggle untuk turun kan berat badan...masih tidak berjaya..malah bertambah naik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah~ setakat nie dh berjaya turun 8kg...tp sejak pindah ke kedah...naik lak...adusssss~ ;(

      Delete
  2. salam. beli kat mana ye penimnang tu?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy beli kat COSWAY...still ada lg...n harga sgt berpatutan...beli laa 1.. ;)

      Delete
  3. I have rеad so many сontent оn thе topic of
    thе bloggeг lovеrѕ howеver this рiece
    of ωгiting is really а goοd агtiсle, keеρ it up.



    Visit my webpаge :: best payday loans
    Feel free to visit my web site : best payday loans

    ReplyDelete
  4. Bukak punya bukak..cari info diet..terbukak blog.ne...bagus nyer info ne tq sesanagt dear ...lgi pun sis tengh mendiet ne...sok nk cuba tip yg dear punya boleh kan..kan..

    ReplyDelete
  5. wah..kita pon nk diet la..huu..btl..ngah susukan ank..ssh nk trn..mcm yoyo..tk mkn lapa..tp cpt lapar..hukhuk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...