Wednesday, April 4, 2012

Mat Haron Mustapha nama sebenar Aaron Aziz.??



hahaha~ biar benar.??? tapi tue laa citer yang aku bace dari blog Beautifulnara bile tgk passport die mmg real...kecoh jap identiti sebenar Aaron Aziz...Yee laa, bile artis yang tgh naik namanye makin ramai laa yg nak tau tentang kisahnye kan...

Tapi xkisah laa Mat haron kee ape kee...aku rase ramai jee artis yang gune nama glamerr...mcm xbangga n xsuka langsung ngan nama sendiri yee x...Mat haron, huhuhu~ mmg mampu wat aku tergelak gak laa...klu dibayangkan dgn rupa paras n kekacakkannya...mmg xpadan langsung...

Apa pun kenyataannya ialah itu bukan laa nama sebenar Aaron Aziz seperti yang di atas nie...ternyata Aaron Aziz telah menjadi mangsa April Fool...demikian adalah kenyataan dari wife Aaron,

Apa yang saya boleh pastikan, dakwaan tersebut adalah palsu semata-mata. Nama sebenar Aaron ialah Aaron Mustapha bin Aziz dan bukannya Mat Haron Mustapha Bin Mat Aziz Mat Mustapha seperti yang didakwa dan seperti yang tertulis dalam kad pengenalan berkenaan. Saya juga baru mengetahui berkenaan hal ini melalui Twitter dan belum berkesempatan bercerita kepada Aaron kerana dia masih berehat kerana demam. Jika anda tidak percaya atau menganggap saya mahu menyembunyikan hal sebenar, anda boleh bertanyakan mana-mana produksi yang pernah Aaron bekerja untuk mendapatkan kepastian nama sebenar Aaron daripada pasport miliknya

kepada yang mencipta kekecohan ini, ternyata usaha anda sgt menjadi n berjaya...
Mat Haron, huhuhu~

;))

2 comments:

  1. Memang menjadi pun..malam ABPBH ni pun, ramai asyik2 dok panggil Aaron Aziz ngan nama Mat Haron tu..sabo ajelah

    ReplyDelete
  2. huhuhu~ kesian diee...tp secara xlangsung nama tue menaikkan lg die yee x... ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...