Tuesday, April 3, 2012

Buku Pertama Qhaleef.

Lunch hari nie plan nak tapau jee kat Maju Junction, dah xtau nak makan ape...biase laaa lalu2 nampak bende yg menarik, singgah laa sejam dua...skali ada org bukak booth majalah n buku...nak2 pulak ada sale 50%, 70%...singgah laa jap...ehhhh2, ada buku khas untuk baby laa...ape lagi, mak klu bab baby2 nie pantangggg...xtahannnn u~ :)


Mengajak bayi membaca itu penting...mengenalkan buku pada bayi itu juga penting cos dapat merangsang otak die..dan aku cuba mempraktikkannya...so, aku membeli 2buah buku utk si jantung hati....alhamdulillah, qhaleef memberi respond yg sgt positif bile aku membuka buku pertamanye...lame die diam n meneliti buku barunya itu...luv u laa cayanggg...muahhhhhhh~

tengok laa lagaknye...mcm paham jee...paham kee..????

ini laa buku yang aku sempat aku borong...dua nie je laa...sok, dah pandai membace...ibu beli banyak2 yeee...ngadap laa buku tue...


 nie lak antara isi kandungan dlm buku tue...ada part2 yang boleh disentuh oleh baby...dah name pun Baby Touch Book...



 cute kan buku nie...

  


itu laa lagaknye si kecik nie...harap2 laa bertahan lame yee sayang...jgn kejap jee tau...

always luv u.

2 comments:

  1. pandai qhaleef baca buku ye:)

    da besa nanti suh ibu beli buku byk2 tau^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu~ thankss auntie @nanakimie..xyah mintak pun sure ibu beli banyak2 punye...heeee~

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...