Thursday, March 15, 2012

sangaT Teruja dengan baju Baby.!

Sejak dua menjak nie, aku sgt teruja dengan page2 yang menjual pakaian Baby...ye laa, Qhaleef dh semakin membesar n boleh nak pakai baju2 yang cantik sikit...cos sebelum nie aku dok beli asyik xmuat n longgar jee...so skang hamikkk, asal nampak cantik...beli jee...tp kene tgk bajet gak laa...kadang ade baju baby + upah postage yg melampau sgt harganye...




cute kan.! harga RM20 + 6 untuk postage...baru order semalam di Iman Baby Shoppe...xsabar nak tgk n pakaikan kat Qhaleef...Hari ini aku memborong lagi...wahhhh! kopakkkk laa den mcm nie...tp xpe laa, untuk buah ati tersayang...abah bg duit suh ibu beli baju ibu...tp ibu dulukan anak ibu...


 Baju merah nie tgh ada sale...harganye hanya RM14 hengget jee...wahhhh, murahh2...boleh laa beli... ;))




tp dalam banyak2, nie yg paling aku suka...sgt suka tgk rompers nie...cos abah Qhaleef pun ada baju mcm nie...leh sedondon anak beranak...yang nie aku borong kat page BB Luvs Me...banyak pakaian baby yang menarik n cute miut...



2 comments:

  1. shopping.. shopping.. :) tpi pengalaman beli brg online cam x best arr.. belek depan mata jugak best..

    ReplyDelete
  2. ntah lerr...tp bg sue klu shopping on9 nie banyak pilihan...cos dah banyak yg jual barangan baby secara on9... :) tp akak tue larat kee nk jalan lagik ngn perut memboyot tue...huhu~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...