Tuesday, December 21, 2010

Persiapan Perkawinanku : Door Gift

untuk doorgift aku just plan nak bg sumthing yang simple n boleh dijadikan kenangan kepada sume...sebelum tue aku dah wat survey kpd beberapa org kawan2 di ofis...gift yang mcm mane menjadi pilihan mereka klu pegi bertandang ke majlis perkahwinan...n kebanyakkan mereka inginkn sumthing yang boleh dijadikan kenangan n boleh diguna pakai...

then, akak ofis aku temankan mencari gift yang sesuai untuk majlis perkahwinanku di Chow Kit...aku xnak cari di Nilai cos harganya sama jee di KL...n ada yg lg mahal...so bg aku sgt2 xberbaloi klu nak ke nilai semata2 untuk mencari gift atau keperluan lain...cukup laa sekali aku pergi dulu ngan en abe n mak teh... Survey Sana Sini [part iii]...n aku dah tau keadaan dan harga barangan disana...bezanya cume pilihan tue banyak laa...

ini adalah nama kedai n tempat gift yg aku beli...kakak ofis yang suggestkan...so, aku nye turn lak syorkan kpd kengkawan...walaupun ruangnya agak sempit n padat tp sgt berbaloi2...di kedai tue kebanyakkan barangan untuk display jee...bila kt kompem nak tempah, baru dieorg akan amik order dr kilang...sebarang cacat cela atau kerosakan, boleh dipulang semula n diganti yg baru...klu beli kat nilai, camno nak pulang tue...



p/s: klu nak ke kedai nie perlu lalu ikut jalan belakang yee...akan melalui balai polis bergerak situ...n akan terjumpe org menjual murtabak sedap...kedai tersebut betul2 didalam kawasan pasar chow kit..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...