Tuesday, October 19, 2010

iLham Pakaian Persandinganku~


untuk pakaian wedding, aku sgt suka kan design ini cos amat cocok klu dipakai bersama tudung n veil...begitu ayu, manis, santek~ wahhh!! perasan lebey suda...huhu~

walaupun begitu, ini adalah design impian pakaian persandinganku...kredit to Azika Collection...adakah aku akan dapat merialisasikan impain ku ini...kt tunggu n lihat nanti k...hehehe~

tapikan, hanya si pemakai yang kurus ramping lagi tinggi jee akan nampak cantik seperti gambar nie kan...klu insan2 seperti aku yg semakin mengembang pesat, adakah ianya akan nampak menarik...hurmmm~ nantikan laa...

baju nie pun santek gak...knapa aku memilih n meletakkan pic nie ialah kerana warna baju nie adalah warna tema wedding ku nanti...huuuu~ designnye ok, cantik...tp hati aku berkata, dia lebih berkenan kat design yg atas tue...selera masing2 kan berbeza... ;)

2 comments:

  1. we are getting marry on the same day yay! congratulation to you.

    ReplyDelete
  2. really.? congratulation for u too...
    ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...