Saturday, September 25, 2010

Peraduan Impian Hari Majlis Perkahwinan bersama Azika Collection.

salam~ hari nie aku terpanggil untuk mencuba nasib dalam Peraduan Impian Hari Majlis Perkahwinan bersama Azika Collection...sebenarnya dah lame aku mengikuti blog azikacollection.blogspot.com cos aku suka sgt dengan rekaan2 busana pengantinnya...aku mengetahui tentang butik Azika nie melalui banner iklan di majalah Pengantin yang aku beli pada keluaran bulan Februari yang lalu...kemudian, terus aku wat survey di internet n seterusnya meletakkan blog Azika nie antara link blog feveret aku sejak aku menubuhkan blog ini...


Syarat² penyertaan :

1. Buat entri pasal peraduan nie - DONE!
2. Harus ada blog n jadi follower + add FB AZIKA COLLECTION - DONE!
3. Pamerkan banner / badge rasmi Peraduan ini di blog atau side bar blog dan juga dalam entri pertandingan n linkkan ke blog AZIKA COLLECTION - DONE!
4. Sertakan 3 gambar. - DONE!

saya

dia
kami

5. Ceritakan secara RINGKAS mengenai majlis impian anda. (Tema majlis, warna tema impian). - DONE!

saya seorang yang simple n saya mengimpikan majlis perkahwinan yang sederhana, moden n ala2 garden tapi masih mengekalkan ciri-ciri adat melayu kita...warna tema impian saya ialah warna2 yang lembut seperti soft pink atau soft gold...n saya sgt sukakan hiasan bunga-bungaan yang berwarna putih/pink/krim pada pelamin...disamping menggunakan warna putih sebagai base pelamin...bagi saya ianya dapat menaikkan seri pengantin dan majlis...disini sy ada copy pic2 pelamin dari blog Azika Collection yang menjadi pilihan saya...

6. Nyatakan juga sudah berapa lama hubungan percintaan ini berjalan. - DONE!

Tarikh kami bertemu dari mata ke mata n dari hati ke hati yang seterusnya bermula laa bibik2 percintaan iaitu pada 23/12/2006...n hubungan kami setakat tarikh hari ini 25/09/2010 ialah selama 3 Tahun 9 Bulan 2 Hari...selama tempoh itu juga hubungan percintaan kami adalah percintaan jarak jauh...antara Kedah - Kuala Lumpur...pelbagai ujian n dugaan perlu dihadapi sehingga ke saat2 bergelar suami isteri...harap ianya kekal ke akhir hayat...InsyaALLAH~


7. Nyatakan juga kenapa serta pendapat anda memilih AZIKA COLLECTION sebagai butik pilihan.- DONE!

Kenapa saya memilih Azika Collection ialah kerana designnya yang sgt cantik,terkini mengikut peredaran masa dan bercitarasa tinggi...selain itu, terdapat koleksi Azika yang menggunakan fabrik French Lace yang menampilkan si pemakainya kelihatan sangat anggun dan bergaya mewah...selain itu yang membuatkan hati ini memilih Azika Collection ialah harga pakej yang ditawarkan sgt berpatutan...ini antara gambar dari busana azika yang menjadi pilihan saya...

Pendapat saya pada butik azika ialah diharapkan agar Azika Collection dapat memperbanyakkan lagi promo n pakej-pakej terbaru cos bagi saya sayang rasenya apabila hasil yang sangat menarik tidak diketahui ramai...saya agak terlambat mengetahui tentang butik azika n menyebabkan pilihan butik untuk perkahwinan sy di tentukan oleh pihak lain...tapi sy sgt admire dengan ilham dan sentuhan dari Azika Collection...akan saya kongsikan info n sarankan kepada rakan2 yang lain...insyaALLAH~

8. Hadiah boleh di guna sepanjang tahun sehingga MAC 2011

Majlis perkahwinan saya pada bulan November 2010 dan masih tidak melepasi tarikh tersebut...sekira menang laa kan...;) klu x menang pun xpee, entri nie boleh dikongsi bersama blogger lain n jadi kenangan saya...

9. Tinggalkan komen di blog atau di FB. - DONE!


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...