Wednesday, September 1, 2010

Mancing Udang Rimau ;)

27 Ogos 2010 (Jumaat)
hari nie aku g keje seperti biasa...n en tunang brada di umah mak teh dia kat shah alam...dah xleh nak amik cuti sgt cos simpan untuk kawen...hehehe~ tengahari aku amik halfday utk settlekan hal2 yang urgent...

then, ptg ktaorg plan nak berbuka bersama2 mak n ayah aku...bg org lain bile dh bertunang nie, pasangan dengan mak ayah kita dah rapat n selalu berjumpa...tp bg aku, hubungan jarak jauh nie meng'had'kan aku untuk rasa sume tue...n aku dah lame terbiasa dgn keadaan nie...

alhadulillah~ mak ayah aku pun paham n sgt sporting...aku syukur sesangat...ini 1st time kitaorg berbuka bersama dgn mak ayah aku...aku suka sgt saat2 tue...menyesal rasenye xamik gambar cos dok kusyuk menikmati saat2 tue...really luv that moment~

lepas hantar mak ngan ayah balik umah, aku ngan tunang pun terus bergerak ke shah alam cos en tunang dah wat plan nak g mancing udang ngan pak teh...aku pun join sekaki sebagai peneman n penghibur en tunang jee laa...geli kot nak pegang umpan die...ada dua pilihan, cacing atau hati ayam...bile tgk cacing die panjang n melentik2, cabut lari laa aku...hehe~

kami pergi berempat, pakteh, si tunang, aku n syamer (anak pakteh)...mak teh g shopping raya ngan anak2 yang lain...dieorg datang kemudian...

hanya ini jee pic yang sempat aku amik...cos aku dah xbape nk sihat time tue...



cubaan yang berjaya~ ;)
pak Teh.

try jeee~


hasil tangkapan

selepas penat memancing jOm kt sahurrr dulu.! (mcm laa aku yg mancing, tido dlm kete ade laa...huhu~)

ngantuk menunggu makanan sampai..

disebabkan xde selera cos sakit tekak, kt sahur makan sup sayur jerr yee~

alahaiiii~ cian dier...ngantuk yeee...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...