Monday, August 30, 2010

Teddy Bear yang diberi nama mOshie~


ini laa teddy bear yang diberi oleh en Tunang...sgt lembut...sgt gebu...n sgt jiwang...hahaha~ pedulik hape aku...janji aku happy kan kan kan~

aku pun tanya kat en tunang, nak bg nama kat bear nie...dalam pale aku mmg nk letak name mOshie...xsempat nak menyuarakannya en tunang pun cakap,

"letak nama moshie, xmo name lain..." aku pun senyum n angguk setuju...

kenapa moshie..? moshie tue wujud time aku study kat poli lagi...aku suka sebut perkataan moshi² bg menggantikan perkataan terim kasih...so, dikalangan kengkawan yg rapat pun dah tau gelaran tue...lame² nama tue pun sebati ngan aku...

aku ngan en tunang ada hobi yang same, iaitu bermain games on9...bukan nak kate budak², tp sbb kan hubungan jarak jauh nie...bosan laa asyik main sms n ym jee...so, kitaorg pun tukar laa angin dgn layan games on9...games on9 pun leh chatting...so, games nie kene create character sendiri n for sure aku letak nama moshie...n en tunang letak name kamerose...mane die dpt name tue, aku pun xpnh tanya...so, blog nie aku letak nama id die menandakan die sentiasa dihati aku...huhu~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...