Sunday, August 8, 2010

Durian Cap Tupperware !

hahaha~ durian made in mane nih...tergelak jap aku bile kenangkan...cos terlalu teringin sgt nak makan duriankan...so, 1hari tue aku kuar laa ngan my best fren, si wae...kebetulan family die beli durian...so, time kitaorg kuar tue die bawakan durian dalam tupperware...tupperware pun tupperware laa...janji aku dapat gak rase untuk melepaskan kempuanan aku nie...

aku bukan laa hantu durian sgt pun...tp kan time tue tgh musim durian...setakat nak rase n nak melepaskan teringin anak tekak nie jew...huhu~ nak beli, xpandai lak...takut isi xseperti yang aku dambakan...

anyway, thanks to my beloved fren...cayang ko WA~

3 ulas pun jadi laa...setakat nak rase jew...

klu dah berjumpe tue tau paham2 lerr...nak gosip2 nie perlukan mase yang lame...hehehe~ then kitaorg lepak kat mcD Shah Alam...online...n online...gosip...n gosip...yang bestnye sebelum nak sampai ke tempat tue...kitaorg tersalah masuk jalan...then terjumpa 1signboard yg paling kreatif aku penah jumpa...mula2 cuak jugak cos kawasan tue gelap...bile nampak signboard tue, cepat2 ktorg pusing kete balik...cos takutttt...tp sempat gak aku snap pic bord tue...

panik seketika bila ternampak board nie...

f.r.i.e.n.d.s

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...