Monday, August 23, 2010

2bulan 2minggu lagi!! haihhh~


Takut..?? gerun..?? nervous..? aduyaiii~ xdee jawapan aku nak cakap...macam² perasaan ada...lame rasenye x update blog nie ngan citer tentang persiapan perkahwinan aku...bukannya ape, aku xnak terlalu bercerita nanti org dah tau ape yg aku nak pakai n apa yg aku nak bagi...so, mcm dah xsurprise lak nanti...anyway, pendapat masing² laa kan...

so far, persiapan aku berjalan dengan lancar...hiasan hataran pun dah hampir siap...pihak lelaki n perempuan sume aku wat sendiri...cos bg kepuasan untuk aku...hehe~ ada kreativi jgn dipersiakan...mane tau leh mendatangkan rezeki pulak kee...bunga telur pun dah siap...maybe lepas raya nie baru g fitting baju...wahhhh~ excited jap...hahaha~

gambar² perhiasan hantaran, baju sume akan aku publishkan nanti...bukan sekarang...for sure lepas majliskan...mane² pic yang aku rase boleh publish, akan aku uploadkan...

hantaran dr pihak perempuan : memandangkan tema aku warna silver, aku mix kan ngan warna pink supaya lbh berseri...pic nie aku snap kat kedai barangan pengantin...aku betul² jatuh cinta laa dgn gubahan hantaran nie...

hantaran dari pihak lelaki : yang nie memang yg asli dr hasil tgn aku...bertemakan silver dark...sorie, xbape nak nampak cos asalnye amik pic nie nak cr reben 2 jee... ;)

wat mase nie ada beberapa perkara yg urgent aku nak dahulukan...bak kate en. tunang, dahulukan perkara yang 'berat'...berat tue bermaksud ialah perkara yang menggunakan duit yang banyak...yang tue perlu didahulukan...

antara perkara 'berat' yang perlu disettlekan dahulu:-
  • settlekan roadtax n insuran kete - hahaha~ sakit wooo, bukan sikit² duit nak gune...time² nie laa die nak suh renew...salah timing arrr~ xrenew kang, awak dah laa PJJ...PJJ = Percintaan/Pertunang Jarak Jauh...hurmmm~ nak xnak terpaksa laa...
  • settlekan duit khemah n scarlet siap² nanti leh bajet untuk bende lain lak...
  • gift untuk tetamu - simple, menarik n jimat...yesss!!

perkara² lain yang separa 'berat' tp penting :-
  • completekan borang nikah n submit - payah gak upenye prosedur nak kawen nie ek...huhu~
  • kad kawen - xpee², yang nie en tunang bagi bajet tp wat sendiri bg pihak aku...makacihhh~
  • DJ n kompang - yang nie xcari² lagi arrr...p/s: bagi sesapa yang ada member², boleh arr kenal² kan ek...
  • hiasan bilik tidur - pening jap aku yang nie...xmo decide pape lagi...tunggu jee laa nanti...huhuhu~

setakat nie, tue je laa dulu...nanti sambung lain lak... ;)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...