Wednesday, July 28, 2010

Keje, keje, keje...

Tetibe aku teringat ngan satu petikan dari citer P. Ramlee...

" selagi belum tutup mata, kerja, kerja, kerja "

aku membayangkan kesibukkan aku mcm tue laa kononnye...tp xde laa rajin mane pun...cume bile keje tue kena ke sana sini tue yang wat aku jadi lemah...sampai punch card aku depan belakang, merah sesajer...itu bukan tandanye aku pemalas yee...itu adalah bukti betapa sibuknye aku kesana sini...haihhhh~

xpe laa, oleh kerana tuntutan kerjakan...aku wat laa jugak...cume yang aku frust tue, bile aku terpaksa ke hulu hilir Putrajaya n MINDEF tue bukan nye boleh klaim dah skang...adessss~ wat keje amal je laa aku...bukan nak berkira...tp klu hari2, sakit kot ngan duit minyak...tol lagi...hurmmm~

kursus - bukan keje gomen laa klu xder kursus kan...huhu~ so, amik laa peluang untuk makan makanan yang sedap di hotel2...huahua~ buruk perangai...abehhh, bile lagi nak merasa kan...time2 mcm nie laa manfaatkan peluang tue sebaik mungkin...huuuu~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...