Wednesday, July 7, 2010

bOngekkkk!!! bEncinye haku!!!

ishhhhh!! tengah marah nie...marah sesangat2...rase mcm nak hempuk jee pc depan aku nie...(macam laa berani kan) huk huk~ menciiinyeeeee!!! kat sape nak mengadu nie ahhhh..? uwaaaaaa~ kenapa..? mengapa..? gelap jap dunia aku...tolong laa sesape untuk mencerahkannya semula...en tunang, tolong laa~ tgh cedihhh n marahhhh nie...

"kenapa..???"

uwaaaa!!! nak nangis duluu boleh x..? ;( yang sebenarnya...nak bagi tau...yang facebook kat opis dah kena block hari nie n sampai bile2....kenapa..? kenapa pihak teknologi maklumat kat opis haku nie dengki sangat...dieorang lagi laa dok tgk tv, layan internet xhengat2...benci2..!!! marah nie..!!!

"ini x ADIL.!!! boleh mendatangkan kemarahan"

hurmmm~ gelap gulita jap dunia haku tanpa FB...perkara wajib setiap pagi masuk opis ialah on FB dulu...bagi binatang2 ternakan makan...siram pokok2 bunga...jumpa jiran2 tetangga...baru laa leh wat keje dengan senang hati...rase xlengkap idup klu xwat sume tue dulu...skang sumenya dah x ada lagi...

betapa hancurrnya hati aku...huk huk~

tapi xpe laa...nasib baik blog nie xkena block jugakk...klu x, lg xbernyawa aku kat opis...hahaha~ mcm ape jee kan...tp tue laa realiti n kenyataan hati aku skang...bukan nak kate aku xwat keje yee...tolong jangan me'lebel'kan aku pemalas dengan alasan aku dok layan fb...mmg laaa fb tue aku sentiasa on...tp aku jarang on 'chat' tue cos takut keje xjalan nanti...

urmmm~ hati masih lagi keciwa...xpe laa, nak wat mcm mane...bukan opis haku...lepas nie semakin rajin laa aku dok blogging...huahua~ *gelak jahat*

apepun, just nak cakap...

"Selamat Tinggal Facebook"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...