Friday, April 9, 2010

++sUrvEy ciNcin++

baru balik dr g survey cincin kat kedai emas pertama kompleks...yang sebenarnya nak nengok saiz jee dl...so, aku pun try laa tgk mane2 cincin yang aku berkenan...tp xbest laa, cos aku nak sgt pilih cincin ngan insan tersayang...mesti feel die tue lain kan...hurmmm~ nak wat mcm mane...jauh...kang dok ckp mcm2, die kate kt xmemahami pulak...adehhhh~

haku kOnfius jap...saiz jari aku nie 12 ke 13 sebenarnye..??
saiz 12 ok dah...tp sangkut sikit kat tulang jari tue...
kang klu badan dah berisi kee nanti, dah xleh nak pakai....
so, better aku amik saiz 13 jee~

ade satu cincin nie cantik sgt pada mata aku...simple...
harga pun x laa mahal mane pun...skang harga emas 1g = rm 133...
harga emas tgh turun, so better beli cincin skang....
cincin yang aku berkenan tue ada campur emas putih,
so nampak mcm mahal jee...padahal harga baru rm 280...
after less rm240...siap bagi less lagi...tp bile aku citer kat si abe, die mcm terkejut jee...

agaknye murah sgt kot...so, xpe laa..aku serahkan kat die...
leh dapat cincin mahal sikit...hehehe~

untuk wedding aku nanti, aku akan dapat 2bentuk cincin...
satu bentuk utk tunang n lagi satu untuk nikah...
cincin tunang maybe simple jee kot...n nikah baru ada batu...
klu ikut aku, aku nak laa 1cincin n 1gelang tangan...
tapi kekurangan bajetkan...so, sue, jangan nak demand lebih yee...
lebih baik ada dr xdew langsung...hehe~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...