Sunday, April 4, 2010

Lamaran Kedua..??

lamaran kedua..?
macam mane boleh ada lamaran kedua..?
kenapa dengan lamaran pertama..?

aku pun tak tau ape lagi yang mampu untuk aku katakan...aku pun xpasti apa yang aku harapkan lagi daripada hubungan nie...aku dah penat...penat mempertahankan cinta n hubungan yang berputik sejak 4 tahun lalu...aku sendiri xpasti, perlukah aku setuju untuk menerima lamaran kedua nie setelah aku teruk dikecewakan oleh insan yang paling aku sayang dalam meniti impian untuk hidup bersama...

jawapan aku ialah....yaaa~
aku setuju menerima die kembali...
bodohkah aku..?

hurmmm~ nie bukan masalah bodoh atau x...ini masalah hati n perasaan...memang aku dah x mengharap pape lagi pada dia...tapi aku masih lagi sayangkan dia...susah aku nak buang dia dari idup aku...dari hati n kepala aku nie...

"kemaafan adalah dendam terindah"

so, lebih baik aku just maafkan n melupakan apa yang dah berlaku antara kitaorang sebelum nie...asalkan die bersungguh untuk berubah n menunaikan segala janji die pada aku...itu yang paling penting...past is past...yang paling penting ialah future...

aku harap dia x akan lagi sia2 kan peluang yang aku bagi kali nie...terutama diri aku...dari mase ke semasa, aku akan tgk perubahan dia...kesungguhan dia...adakah lebih baik atau sebaliknya...hope lebih baik laa...xlarat dah kot... ;(

"forgive n forget"

sue.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...